Σύμφωνα με το All Things Digital, η Apple μειώνει την τιμή του iAd από $1 εκατομμύριο στα $500,000 έτσι ώστε να μπορέσουν ακόμα και μικρότερες εταιρίες να χρησιμοποιήσουν αυτή την πλατφόρμα διαφήμισης φορητών συσκευών.

Όταν η Apple παρουσίασε τα iAds την προηγούμενη χρονιά, πίστευε ότι θα έκανε τεράστια επιτυχία ενώ αντίθετα κάποιοι πίστευαν ότι δεν θα έκανε. Παρόλα αυτά η Apple τώρα έχει πάνω από 60 επιτυχημένες εκστρατείες iAd μέχρι στιγμής αλλά συνεχίζουν να υπάρχουν παράπονα από τους developers.

Ρίχνοντας την αρχική τιμή στο 50% η Apple επιτρέπει σε περισσότερους να πάρουν μέρος στην πλατφόρμα iAd.

[ TiPb ]