Πολλές εταιρίες προτιμούν για διαφήμιση το Cydia παρά τα iAds

Η πλατφόρμα διαφημίσεων της Apple, iAd δεν έχει ξεκινήσει ακόμα και μεγάλες εταιρίες δείχνουν περισσότερο ενδιαφέρον στο Cydia για να διαφημιστούν. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για την Toyota η οποία δημιούργησε το δικό της Winterboard theme που αλλάζει όλο το περιβάλλον του iPhone διαφημίζοντας το τελευταίο μοντέλο που σχεδιάστηκε από αυτή.

Το theme περιέχει μια ολοκληρωμένη LockScreen, ένα διαφορετικό slide to unlock, διάφορα τροποποιημένα backgrounds αλλά και εικονίδια.Υπάρχουν διαθέσιμο μέσω του repository ModMyI και ακούγεται πως η εταιρία έχει αγοράσει και ένα banner που απεικονίζεται στο Cydia Store ώστε να του δουν οι χρήστες και να κατεβάσουν αυτό το theme.

Το Cydia μπορεί να φτάνει μέχρι και ενάμιση εκατομμύριο χρήστες την ημέρα. Οι jailbroken συσκευές είναι περίπου το 9% από το σύνολο σύμφωνα με διάφορες στατιστικές.

Αυτά είναι πολύ νέα για το Cydia και οι διαφημίσεις από πολύ μεγάλες εταιρίες μπορεί να γίνουν ακόμα περισσότερες στο μέλλον.

Όπως αναφέρει το ModMyI η Apple πρόσφατα ζήτησε από την Toyota να αφαιρέσει το theme αυτό από το Cydia.

[9to5Mac]