Ο ρόλος της Apple κατά την διάρκεια του σεισμού

Ένας μάνατζερ σε ένα Apple Store στην Ιαπωνία, έστειλε πρόσφατα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον ιδρυτή της Digg.com, Kevin Rose. Το συγκινητικό αυτό μήνυμα που απέστειλε  περιγράφει την ιστορία για το πώς η Apple, βοήθησε τους Ιάπωνες σε αυτή την καταστροφή. Παρακάτω είναι μερικά αποσπάσματα από το e-mail.

Το αρχικό μήνυμα μπορεί να διαβαστεί στο σύνολό του, εδώ και θυμηθείτε, μπορείτε επίσης να δωρίσετε χρήματα στον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό για να βοηθήσετε στην προσπάθεια ανακούφισης της Ιαπωνίας, μέσω του iTunes.

Αγαπητέ Alex L, David, & Kevin,

Γεια αυτό είναι ΧΧΧΧΧ στην Ιαπωνία. Όπως όλοι σας έχετε ακούσει, ο 5ος μεγαλύτερος σεισμός που καταγράφτηκε στην ιστορία, μας χτύπησε την Παρασκευή,  στις 14.30 μ.μ., ώρα Ιαπωνίας. Όπως ο Alex λέει συχνά στο TWiM, οι βιωματικές ιστορίες είναι συχνά αρκετά διαφορετικές από τις ιστορίες των ειδήσεων, και υπάρχει μια ιστορία που θα ήθελα πραγματικά να σας πω: Μια ιστορία που έχει να κάνει με την Apple Inc. στην Ιαπωνία.

7 ώρες και 118 μετασεισμικές δονήσεις αργότερα, το κατάστημα ήταν ακόμα ανοιχτό. Γιατί; Επειδή με τις τηλεφωνικές γραμμές και το τρένο να έχουν σταματήσει, τα ταξί να είναι ακινητοποιημένα, και εκατομμύρια άνθρωποι να είναι εγκλωβισμένοι στην εμπορική περιοχή του Τόκιο τρομοκρατημένοι, που δεν έχουν πρόσβαση σε τηλεόραση, τα Apple Stores ήταν ο μόνος τρόπος για εκατοντάδες ανθρώπους να παρακολουθούν από το κατάστημα τις ειδήσεις στο Ustream και έρθουν σε επαφή με τις οικογένειες τους μέσω του Twitter , του Facebook, και των email. Οι νέοι χρησιμοποιούσαν τις κινητές συσκευές τους, ενώ άλλοι τα Mac. Υπήρχαν ακόμη και μερικοί Android χρήστες εκεί.

Έχετε δει στις ταινίες καταστροφής που άνθρωποι στο δρόμο μαζεύονται γύρω από καταστήματα με ηλεκτρονικά τα οποία έχουν τηλεοράσεις στις βιτρίνες και μπορούν να ενημερωθούν για το τι συμβαίνει;

Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, τα Apple Store έγιναν αυτό που προαναφέραμε. Το προσωπικό έφτιαξε προστασία για την υπέρταση και πρόσθεσε καλώδια  επέκτασης με δεκάδες iOS αντάπτορες έτσι ώστε ο κόσμος να μπορεί να φορτίσει τις iOS συσκευές του και να επικοινωνήσει με τα αγαπημένα του πρόσωπα. Ακόμα και αν τα καταστήματα πρέπει να κλείσουν, υπάρχει μεγάλο πλήθος ανθρώπων που κάθετε μπροστά από τα καταστήματα για να χρησιμοποιήσει το WiFi μέσα στην νύχτα, εφόσον εκείνη την στιγμή, ήταν η μόνη του επικοινωνία με τον έξω κόσμο.

Το προσωπικό της Apple κάνει απίστευτη δουλειά δίνοντας την δυνατότητα στον κόσμο να επικοινωνήσει με τα αγαπημένα του πρόσωπα.

[MacStories][RazorianFly]

thanks @kostasapple