Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Business Insider, τουλάχιστον δύο στελέχη που προέρχονται από τον χώρο της κινητής τηλεφωνίας, επιβεβαιώνουν την απόσυρση της εταιρίας Adidas και της σχετικής διαφημιστικής της καμπάνιας, από το μοντέλο διαφημίσεων iAds της Apple.

Το άρθρο επισημαίνει πως φαίνεται η Adidas να ακύρωσε ένα συμβόλαιο $10 εκατομμυρίων δολαρίων, επειδή αντιμετώπισε τον αυστηρό έλεγχο του Steve Jobs. Σύμφωνα με το ένα στέλεχος, η Adidas αποφάσισε να αποσύρει την καμπάνια της όταν το δημιουργικό απορρίφθηκε για τρίτη φορά.


Η Apple σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την ποιότητα των διαφημίσεων που εμφανίζονται στις εφαρμογές για το iPhone, ελέγχει το περιεχόμενο των διαφημίσεων iAds με πιο αυστηρά κριτήρια συγκριτικά με οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα στην κατηγορία. Πολλές φορές μάλιστα η εταιρία επιλέγει να δημιουργήσει η ίδια τις διαφημίσεις. Σε σχετικό της άρθρο η WSJ τον Αύγουστο, επισήμανε πως αυτή η κατάσταση έχει δημιουργήσει αρκετό άγχος στις διαφημιστικές εταιρίες. Ως αποτέλεσμα η εμφάνιση των διαφημίσεων iAds είναι περιορισμένη, καθώς και η υιοθέτηση της πλατφόρμας από “μεγάλους” πελάτες.

Μια σειρά θεμάτων που προκύπτουν με το μοντέλο διαχείρισης των διαφημίσεων iAds από την Apple, για τα οποία οι διαφημιστές παραπονιούνται, είναι η αδυναμία επιλογής που θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις τους, η απουσία εργαλείων τρίτων για την παροχή διαφημίσεων, κ.α. Αν και η Apple σκοπεύει στο άμεσο μέλλον να κάνει την πλατφόρμα πιο φιλική, φαίνεται πως αρκετοί διαφημιστές άρχισαν να χάνουν την υπομονή τους.

Η ιστοσελίδα αναφέρει πως ο εκπρόσωπος της Apple αν και αρνήθηκε να σχολιάσει δεν διέψευσε την είδηση, ενώ η Adidas δεν απάντησε καθόλου.

Via | MacLife