Η Apple δουλεύει με χρήστες iPhone 4S για να λύσει το πρόβλημα της μπαταρίας

Τεχνικοί της Apple επικοινωνούν με χρήστες iPhone 4S έτσι ώστε να καθορίσει τα θέματα με τους διάφορους ισχυρισμούς σε θέματα σχετικά με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Ένας χρήστης iPhone αναφέρει στην The Guardian ότι οι τεχνικοί της Apple έχουν εγκαταστήσει ένα πρόγραμμα παρακολούθησης στο iPhone του έτσι ώστε να ανακαλύψουν την πηγή του προβλήματος.

Ο χρήστης αναφέρει:

Δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από έναν ανώτερο μηχανικό της Apple που είπε ότι είχε διαβάσει το δημοσίευμα μου και ότι ψάχνει να βρει και άλλους χρήστες για περισσότερα δεδομένα και παραδέχτηκε επίσης ότι αυτό ήταν ένα πρόβλημα (και ότι δεν έχουνε ανακαλύψει ακόμα τι χρειάζεται να γίνει για να διορθωθεί) όπως και έκανε πολλές ερωτήσεις σχετικά με την χρήση και ρώτησε επίσης αν μπορεί να κάνει ένα αρχείο εγκατάσταση και ότι θα τηλεφωνούσε ξανά την επόμενη μέρα για να πάρει τις πληροφορίες. Αποσυμπίεσα το αρχείο στο Mac μου και μετά από ένα sync του το έστειλα με email. Βοήθησε πάρα πολύ και απολογήθηκε με τον τυπικό τρόπο της Apple.

Ο χρήστης αυτός είχε το πρόβλημα ότι κάθε μία ώρα ενώ το iPhone ήταν στην αδράνεια έχανε 10% από την μπαταρία του, απενεργοποίησε τα location services όπως και το Siri σε μια προσπάθεια του να βρει τι συμβαίνει, επειδή αυτά είναι αποκλειστικά χαρακτηριστικά του iPhone 4S και μπορεί αυτά να προκαλούν το άδειασμα της μπαταρίας.

[ 9to5Mac ]

One thought on “Η Apple δουλεύει με χρήστες iPhone 4S για να λύσει το πρόβλημα της μπαταρίας

Comments are closed.