Η μετάδοση των διαφημιστικών μηνυμάτων κατά τη διάρκεια του Super Bowl δεν κόστισε μόνο μια περιουσία, αλλά οι περισσότερες από αυτές είναι “αξέχαστες”. Για παράδειγμα η διάσημη διαφήμιση 1984 της Apple, η οποία θα μείνει στην ιστορία ως ίσως μία από τις καλύτερες διαφημίσεις που έγινε ποτέ.

Η Motorola πρέπει να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο Xoom, διότι, ακριβώς κατά το σημαντικότερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς στις ΗΠΑ, θα παίζει ένα διαφημιστικό αφιερωμένο στο Xoom.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ndhuEUX1kIU&feature=player_embedded[/youtube]

[ Engadget ]