Η AdWeek κάνει ένα πέρασμα από το δημοφιλές διαφημιστικό της Apple για το  Superbowl, το 1984, το οποίο δημοσιεύτηκε σε ένα άρθρο μόλις χθες.

Η διαφήμιση επινοήθηκε από τον Steve Hayden, Brent Thomas και Lee Clow στο Chiat/Day, στη Βενετία, μια παραγωγή της εταιρείας Fairbanks Films, που σκηνοθετήθηκε από τον Ridley Scott.

Με αυτό το διαφημιστικό ήθελαν βοηθήσουν τους ανθρώπους να ξεπεράσουν τους φόβους που είχαν σχετικά με τη τεχνολογία, διότι εκείνη την εποχή το να είχες ένα προσωπικό υπολογιστή ήταν σαν να είχες στη κατοχή σου ένα κρουαζιερόπλοιο.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OYecfV3ubP8[/youtube]

Η διαφήμιση αυτή όμως, δεν είχε την ανταπόκριση που θα ήθελαν, όταν ο Steve Jobs την παρουσίασε στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.

Για να φανταστείτε πόσο κακή ήταν η διαφήμιση, μόλις τα μέλη την είδαν άρχισαν να πιάνουν όλοι το κεφάλι τους, κουνώντας το χαρακτηριστικά γύρω γύρω. Μάλιστα, ο επικεφαλής Mike Markula, είχε πει χαρακτηριστικά “Μπορώ να κάνω επιτέλους τη κίνηση και να απολύσω την εταιρεία διαφήμισης;”

Ξαφνικά, ήρθε η διαφήμιση της Motorola για το Superbowl, με την οποία η εταιρεία θέλει να μας δείξει ότι η Apple έχει γίνει ο Μεγάλος Αδερφός και είναι η Motorola που θα μας απελευθερώσει από τα νύχια της.

[ iClarified ]